10 Aralık 2016 Cumartesi

Merhaba arkadaşlar. Son zamanlar bilgisayarımı her açtığımda şu hata ile karşılaşıyordum ve artık gına gelmişti:D

  Bu hatayı çözmek için windows 10 işletim sisteminde değişik çözüm yolları denemeye koyuldum. İlk aklıma gelen cmd->msconfig ile (Sistem Yapılandırması) başlangıçta çalışan programlardan gereksizleri kaldırıp ne oluyor bir görmekti. Gerek Başlatma Seçimiyle gerekse Hizmetlerle çözüm aradımsa da soruna çözüm bulamadım. Konu ile ilgili şu yazıdaki çözüm yollarından ilk ikisini  denedimse de sorunu çözemedim (3. olan çözümü uygulamadım yalan yok:D). Sonra biraz daha araştırırken şu yazıda Security Task Manager programına rastladım. Programın deneme versiyonunu açıp (Continue ile) şöyle bir baktım bizim s6000Rmv.dll'e ait görev parçacığı (task) alt taraflarda listeleniyor. Örnek bir görüntü aşağıda:


s6000Rmv.dll'e ait hatayı oluşturan iş parçacığını ilgili program vasıtasıyla sağ tıklayıp kaldır (remove) dediğim için burada direk gösteremiyorum. Şöyle yapacaksınız özetle:
Bende işe yaradı, yani bir sonraki bilgisayarı açtığımda hatayla karşılaşmadım. Umarım size de bir faydam dokunmuş olur.


0 yorum:

Yorum Gönder